دو میلیون و ۸۲۲ هزار و ۹۵۸ تن میزان صادرات استان اصفهان در نیمه نخست امسال

مدیرکل گمرکات استان اصفهان، میزان صادرات استان اصفهان در نیمه نخست امسال را دو میلیون و ۸۲۲ هزار و ۹۵۸ تن به ارزش ۸۶۰ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان، میزان صادرات استان اصفهان در نیمه نخست امسال را دو میلیون و ۸۲۲ هزار و ۹۵۸ تن به ارزش ۸۶۰ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار اعلام کرد.

او افزود: هزارو ۱۵ قلم کالا از گمرکات استان اصفهان در این مدت صادرات شده که عمده آن‌ها محصولات و مصنوعات بوده که در واحد‌های تولیدی استان پردازش، فراوری و تولید شده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان مهمترین کالا‌های صادراتی استان اصفهان را چدن، آهن، فولاد و مصنوع آن‌ها با سهم ۴۰ درصدی، محصولات پتروشیمی با سهم ۱۷ درصدی، فرش با سهم چهار درصدی، محصولات لبنی با سهم سه درصدی و محصولات شیمیایی آلی باسهم دو درصد اعلام کرد.

کوهستانی پزوه اضافه کرد: عراق، چین، افغانستان، امارات و تایلند مهمترین کشور‌های هدف صادراتی استان در نیمه نخست امسال بوده است.

واردات و صادرات کالا در استان اصفهان از طریق هفت مبادی گمرکی، مرکزی، کاشان، پست، مسافربری و باربری فرودگاهی، فولادمبارکه و ذوب آهن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار