خدمات درمانی تامین اجتماعی زنجان به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌رود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: عقد قرارداد با پزشکان متقاضی همکاری با سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای  توسعه هرچه بیشتر نسخه های الکترونیکی در کشور امکان ارائه درخواست همکاری با سازمان تامین اجتماعی در سامانه ep.tamin.ir فراهم شده است.

او ادامه داد: حداکثر طی مدت پنج روز کاری، نسبت به انجام بازرسی از مرکز متقاضی و تکمیل مستندات لازم از جمله اخذ شماره شبای بانک رفاه و تکمیل فرم و بازدید اولیه از مطب (پروانه مطب، کارت ملی، کارت نظام پزشکی، ساعات فعالیت مطب و غیره) اقدامات  لازم انجام می‌شود.

محمدی افزود: همه پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها می‌توانند با ورود به سامانه الکترونیکی و اعلام موافقت با شرایط قانونی تامین اجتماعی، به بیمه‌شدگان و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان خدمت رسانی کنند.

او با بیان اینکه تسهیل همکاری و انعقاد قرارداد با پزشکان به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود، اظهار داشت: پرداخت سهم سازمان تامین اجتماعی به پزشکان نیز در سریعترین زمان ممکن و ساعت ۲۴ همان روز انجام می‌شود.

محمدی تاکید کرد: پزشکان دارای امضای الکترونیک سازمان نظام پزشکی ۹۵ درصد از سهم سازمان تامین اجتماعی و سایر پزشکان ۸۰ درصد از سهم سازمان را ساعت ۲۴ همان روز و مابقی سهم سازمان را نیز طی یک ماه دریافت خواهند کرد.

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان متقاضیان از زمان ثبت نام در سامانه نسخه الکترونیک، طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی محسوب شده و اولین پرداخت برخط حق‌الزحمه ویزیت و خدمات، پس از بازدید اولیه که بیش از پنج روز کاری نخواهد بود، با رعایت ضوابط و مقررات انجام خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.