دستگیری فرد کلاهبردار با ۹۲ شاکی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: فرد کلاهبرداری که با شگرد فروش مال غیر به ۹۲ نفر، مبلغ ۷۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس هرمزگان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی وصول شکایت ۹۲ نفر از شهروندان شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس از شخصی به هویت معلوم مبنی بر فروش مال غیر (آپارتمان)، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری در حدود ۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: ابتدا اظهارات شکات و مستندات آن‌ها اخذ و مشخص شد که متهم مدیر عامل شرکت بوده و اقدام به احداث یک پروژه مسکونی و دو مجتمع تجاری در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس کرده است.

او با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم واحد‌های مسکونی و تجاری را همزمان به چندین نفر به صورت پیش فروش واگذار کرده است، افزود: با بررسی حساب‌های شخصی و شرکت متهم محرز شد که نامبرده وجوه تحصیل شده را پس از تبدیل به ارز از طریق صرافی به خارج  از کشور انتقال داده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هماهنگی قضایی دستور دستگیری متهم اخذ و اقدامات لازم جهت شناسایی مخفیگاه او آغاز شد.


بیشتر بخوانید


سردار جعفری افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که متهم به کشور تاجیکستان تردد زیادی داشته و از طریق سرمایه گذاری تابعیت این کشور را هم اخذ کرده است.

او گفت: با اقدام به موقع پلیس، متهم که قصد خروج از کشور را داشت، در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شهروندان خواست در هنگام خرید واحد‌های پیش فروش استعلامات لازم را انجام داده تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.