جلوگیری از خدمات‌دهی به شهروندان فاقد ماسک

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : شهرداری کرمانشاه باید از خدمات‌دهی به شهروندان فاقد ماسک در حمل و نقل عمومی جلوگیری کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : طبق مصوبات ستاد کرونا، تیم‌های بازرسی شهرداری باید از خدمات دهی به شهروندان فاقد ماسک به خصوص در داخل اتوبوس‌های شهری جلوگیری کنند.

او وظیفه شهرداری در کنترل حمل و نقل عمومی، آرامستان ها، بوستان‌ها و تجمع دست فروشان را گسترده دانست و گفت : باید بر رعایت فاصله مناسب دستفروشان و استفاده از ماسک نظارت شود.

او افزود: آرامستان‌ها و بوستان‌ها نیز محل تجمع افراد است که باید کنترل شود.

سالاری در خصوص پاسخگویی شهرداری ادامه داد: درست است که حکم مسوولیت شهردار توسط وزیر کشور صادر می‌شود، اما طبق قانون وظیفه نظارت بر شهرداری با شوراری شهر است.

او در خصوص پاسخگو بودن خود شورای شهر گفت: قانون هیأت حل اختلاف را برای بررسی وظایف شورا‌ها در صورت قصور از انجام وظایف پیش بینی کرده است.

سالاری ضمن تاکید بر کنترل بیشتر شهرداری بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در عین حال خود شهروندان را به دلیل وظایف اجتماعی که دارند مسئول رعایت دستورالعمل های بهداشتی دانست.

او گفت: وظایف شخصی و وجدانی خود شهروندان ایجاب می‌کند که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند تا خدایی ناکرده باعث انتقال این بیماری به دیگران نشوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.