تحصیل ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس علوم و معارف اسلامی کردستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در حال حاضر ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در مدارس علوم و معارف اسلامی تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام علی رستمی معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در دو شهرستان بیجار و قروه در استان کردستان راه اندازی شده و هم اکنون ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در این مدارس فعالیت دارند.

او با اشاره به اینکه دو مدرسه دخترانه و پسرانه در قروه و دو مدرسه دخترانه و پسرانه در شهرستان بیجار دایر است، افزود: این مدارس مورد استقبال نوجوانان قرار گرفته است.

رستمی بیان کرد: مدارس بیجار و قروه امسال در پایه هفتم حدود یکصد دانش‌آموز جدیدالورود داشته است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: در جلساتی که با مدیران مدارس صدرای شهرستان‌های قروه و بیجار برگزار شده، حمایت از مدارس صدرا و تجهیز آنها، افزایش تعداد کادر مدرسه و حضور روحانی در مدرسه از خواسته‌های مدیران مدارس صدرا بوده که پیگیری و بررسی خواهد شد.

رستمی اعلام کرد: مدارس صدرا در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم در شهرستان‌های قروه و بیجار فعال است و با د ایر شدن این مدارس در استان کردستان استقبال چشمگیری از سوی دانش آموزان از این مدارس انجام گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.