مرگ دردناک یک بی‌خانمان به دست پلیس آمریکا + فیلم

پیاده روی ورزشکاری بی‌خانمان در آمریکا خشم پلیس ایالت کالیفرنیا را به حدی برانگیخت که منجر به مرگ او شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو افسر پلیس در شهر «اورنج» در ایالت کالیفرنیای آمریکا یا جوانی که در حال پیاده‌روی بود درگیر شدند. ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی از برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با ورزشکاری بی‌خانمان منتشر شده، تصویری جدید از رفتار غیرانسانی نیرو‌های کشوری که ادعای حمایت از حقوق بشر را دارد، به نمایش می‌گذارد.

در این تصاویر دو افسر پلیس یک جوان را به علت پیاده روی متوقف می‌کنند و برخورد خشن آن‌ها منجر به درگیری میان جوان و نیرو‌های پلیس می‌شود که در نهایت پلیس وی را نقش بر زمین کرده و هنگامی که شهروند آمریکایی در تلاش برای مقاومت در مقابل این خشونت بی دلیل بود، به وی شلیک می‌کنند.


بیشتر بخوانید


به گفته شاهدان عینی این جوان بر اثر اصابت دو تیر بلافاصله در محل درگیری جان خود را از دست می‌دهد. گفته شده این جوان پیشتر ورزشکار پرورش اندام بوده است و با همسر و فرزندش زندگی راحتی در لس آنجلس داشته‌اند، اما بر اثر سیاست‌های اقتصادی آمریکا تمام دارایی خود را از دست داده و ناچار می‌شود نقل مکان کند. وی به فردی تنها و بی‌خانمان تبدیل شده بوده که در خیابان‌های آمریکا زندگی می‌کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اقلا ميزدن تو پاش
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۳۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قابل توجه اون سلبریتیهای عزیزیکه اصلا از اونور خط نمیگیرند و مردمی مردمیند!!!! و هشتک نه به اعدام میزنند .لطف کنید هشتگ تایید به تیر اندازی پلیس امریکا به شهروند امریکایی را هم بزنند بشتابید وقتی فکر می کنید انقدر می فهمید که مردم منتظرند شما چکاری را تایید می کنید که انها هم انجام بدن !!بشتابید عقل کلهای درمونده از خود .دمتون گرم گرم که اینقدر فکرتون کار می کنه.در ایران #نه به اعدام. چون اونور اینا می خوان.در امریکا #دمت گرم پلیس امریکایی دخلشون را بیار.چون اونور اینا می خوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
واقعا متاسفم بعضیها اینقدر از غرب تعریف می کنن که فکر می کنی بهشته غرب زده های ندید بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
چرا سلبریتی ها دردشون نمی گیره از دیدن این تصاویر ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
چقدر نظرت کلیشه ایه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آخه خیلی بی مزه هستی که به نظر ی نفر میگی کلیشه ای. مگه غیراز اینه که ی سری از آدمها مخالف خشونت هستند ؟ این داستان اگر در ایران بود چی مینوشتند؟ سلبریتی های عزیز نظر بدید...
Iran (Islamic Republic of)
نرجس سخاوتی
۱۵:۴۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
به نظرت سلبریتی‌ها میان پیام شما رو میبینند؟