آغاز تمرینات تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که قهرمانی لیگ برتر را با خود یدک می‌کشد، تمرینات خود را در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آغاز کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در فصل جدید رقابت‌ها ، بازیکنانی چون محمد حسن زاده، عدنان دورقی، سالار منجی، آرن داودی، حامد سهراب نژاد، امیر صدیقی، رسول مظفری و اشکان خلیلی نژاد را جذب کرده است و همچنین سعید داور پناه را همچون سال های گذشته در اختیار دارد.

مرتضی سام بوشهری به عنوان سرپرست و مدیر اجرایی، امین خیش کار و مجید قاسمی  به عنوان کمک مربی وکیانوش شیرالی به عنوان بدنساز آسمان خراش های پالایش نفت آبادان را در این فصل از رقابت‌ها همراهی می کنند.

هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:با توجه به مدیریت خوب باشگاه پالایش نفت آبادان توانستیم تیم خوبی را ببندیم و بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم.

او ادامه داد: اولین جلسه تمرین را دیروز  آغاز کردیم، این در حالی است که ۱۵ آبان ماه برنامه اعلامی برای شروع مسابقات است، ۴۰ روز زمان تمرین داریم که زمان مناسبی است ، شرایط خوبی داریم و با آمادگی کامل در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

سامری تصریح کرد:به هر حال با توجه به وضعیت کرونا تدابیر خاصی اندیشیده شده است و قرار است مرحله اول بازی ها در تهران برگزار گردد، امیدواریم شرایط کرونا به گونه‌ای رقم بخورد که در دور برگشت بازی ها و مراحل پلی آف بتوانیم از میزبانی  خود و حضور تماشاگران خوب آبادانی استفاده کنیم.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ضمن تاکید بر اهمیت بخشی به سلامت بازیکنان گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی اولویت اصلی ماست، از این رو طبق مقررات ستاد ملی کرونا عمل کرده ایم و تمام جوانب را در نظر گرفتیم.

او تاکید کرد:امیدوارم با نظم خاصی که در تیم حاکم است با اتحاد و همدلی پای به مسابقات بگذاریم و بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ادامه داد: در نشست هفته آتی در فدراسیون بسکتبال حضور پیدا خواهیم کرد، تا طی نشستی مشترک با سرپرستان تیم‌ها برنامه رسمی بازی‌ها و رقیبان تیم‌ها مشخص گردد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.