سردار کریمی:

از پیشکسوتان جهاد و شهادت به حکم وظیفه تجلیل می‌کنیم

فرمانده سپاه روح الله گفت: به حکم وظیفه از کسانی که از جان خود مایه گذاشتند تجلیل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درحاشیه یازدهمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط ناحیه بسیج شهرستان شازند گفت: به حکم وظیفه از کسانی که از جان خود مایه گذاشتند و در جبهه‌های نبرد حضور یافتند تجلیل می‌کنیم.

سردار کریمی با تاکید بر اهمیت دفاع مردمی دربرابر دشمن متخاصم تصریح کرد: یکی از سرمایه‌های عظیم ملت ایران مقاومت جانانه در برابر دست درازی‌های صدام بود.

او ضمن گرامیداشت هفته مقدس دفاع مقدس اضافه کرد: در جنگ تحمیلی دستاوردی مهم‌تر از ایستادگی یکپارچه ملت ایران در برابر دشمن متجاوز را نمی‌توان برای آیندگان به ارث گذاشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در زمان جنگ درآمد و سرانه عراق به مراتب بیشتر از ما بود و این در حالی بود که کشور ما با ایجاد کودتای نوژه در ارتش از نظر نیروی نظامی شرایط چندان مطلوبی نداشت.

او ادامه داد: کشور عراق پس از فروپاشی عثمانی یکی از مهمترین و ثروتمند‌ترین سرزمین‌های استقلال یافته بود که با قدرت گرفتن حزب بعث و صدام در این کشور سیاست ضد ایرانی و ضد شیعه در پیش گرفته شد.

در آخرین روز گرامیداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس یازدهمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه از سوی بسیج شهرستان شازند با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله حجت الاسلام فاطمی امام جمعه آستانه اکبری فرمانده ناحیه شازند رجبی فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این رزمایش فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در این رزمایش توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و هزارو ۵۰۰ بسته لوازم تحریر بین نیازمندان آغاز شد.

همچنین با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در همایشی در آستانه سهل ابن علی شهر آستانه از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.