احداث ۱۴۶ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری

در نیمه نخست امسال، ۱۴۶ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری احداث شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۴۶ واحد مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در استان احداث شد.

او با بیان اینکه احداث مسکن ایمن، مقاوم و براساس اصول فنی و مهندسی برای خانواده‌های نیازمند از سیاست‌های این نهاد است افزود: مسکن از نیاز‌های اساسی هر خانواده است که زمینه توانمندی مددجویان را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


ملک پور ضمن تأکید بر اینکه این واحد‌های مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن و دارای شرایط احداث شده است اضافه کرد: مددجویان دارای شرایط علاوه‌بر دریافت کمک بلاعوض از این نهاد، تسهیلات خرید و یا احداث مسکن را از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت دریافت می‌کنند.

او با اشاره به تعمیرات کلی و جزئی واحد‌های مسکونی مددجویان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ واحد مسکونی نیز در شهر‌ها و روستا‌های استان به صورت کلی و جزئی تعمیر شده است.

ملک پور با بیان اینکه طرح بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تأمین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان است گفت: نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح به سامانه طرح نوسازی مسکن روستایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.