تجهیزات امدادی پارس جنوبی باید مطابق با شرایط منطقه باشد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت:با توجه به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، درخواست می‌شود تجهیزات امدادی، متناسب با شرایط منطقه تامین و مستقر شود.

تجهیزات امدادی پارس جنوبی باید مطابق با شرایط منطقه باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: انتظار است این سازمان برای تقویت آموزش و امدادرسانی در حومه پوششی منطقه، امکانات مورد نیاز را تامین کند.

او با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان متولی کارگروه آموزش همگانی و امداد و نجات در کشور است، افزود: باتوجه به اهمیت آموزش کمک‌های اولیه، لازم است این موضوع  با جدیت در منطقه ویژه اقتصادی پارس دنبال شود و  هلال احمر برای توسعه آموزش همگانی، و آموزش تخصصی امداد و نجات ویژه کارکنان این منطقه آمادگی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تاکید کرد: با توجه به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، درخواست می‌شود تجهیزات امدادی متناسب با شرایط منطقه تامین شود، تا در صورت بروز حادثه امکانات لازم وجود داشته باشد. 

حاجیانی همچنین درخواست کرد، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای شیرینو و بندو که در حومه منطقه ویژه قرار دارند نوسازی و تجهیز شوند تا بتوان خدمات بیشتری به مردم ساکن و منطقه ارائه کرد.

او به طرح نذر آب ۳ نیز اشاره کرد و گفت: هلال احمر بوشهر قرار است این طرح را در سه محور تجهیز شبکه آبرسانی، تامین اقلام بهداشتی و معیشتی و حوزه سلامت در استان هرمزگان اجرا کند و از منطقه ویژه پارس می‌خواهیم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در این زمینه همکاری کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس هم با استقبال از توسعه آموزش‌های امدادی در این منطقه گفت: برای تجهیز پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شیرینو و بندو با توجه به اهمیت منطقه به لحاظ صنعتی و تعدد حادثه‌های مسیر، همکاری خواهیم کرد.

ایرج خرمدل افزود: برای کمک به طرح نذر آب نیز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی توجه خواهد شد.

در این نشست مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس به عنوان داوطلب افتخاری به جمعیت هلال احمر پیوست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.