کمبود نیروی انسانی در حوزه ناجا معضلی جدی در شادگان

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شادگان برای تامین آرامش و امنیت مردم با کمبود نیروی انسانی در حوزه ناجا مواجه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به دیدار با سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی در تهران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شادگان با کمبود نیروی انسانی و امکانات در ناجا مواجه است.

او با بیان اینکه ناجا در خط مقدم مبارزه قرار دارد افزود: تقویت نیرو‌های انتظامی در مناطق مرزی کشور و استان خوزستان الزامی است و این حوزه ناجا از هر حیث حمایت شود.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نیروی انتظامی در خوزستان را متفاوت از بسیاری از سایر کشور دانست و اظهار داشت:، زیرا علاوه بر بحث امنیت مردم، با مسائل تخصصی تری در دریابانی و مرزبانی هم روبرو هستیم، ضمن اینکه نیروی انتظامی در شهرستان شادگان در سالیان اخیر با تقدیم ۱۴ شهید نقش موثری در تامین امنیت و آسایش مردم ایفا کرده است.

نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی به حساسیت روز افزون کار پلیس اشاره و تصریح کرد: یکی از خواسته‌های اصلی ما از فرماندهی ناجا، تاکید بر آموزش هرچه بیشتر مسائل حقوقی در کنار آموزش‌های نظامی به سربازان و افسران ناجا است و با توجه به اینکه حساسیت‌های کار ناجا خصوصا در دفاع از حق الناس و با توجه به تمرکز دشمن بر تخریب پلیس، بسیار زیاد است، نباید بهانه دست بیگانگان و منافقان برهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار