زلزله چهارمحال و بختیاری ۲ مصدوم برجای گذاشت

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: زلزله صبح امروز سه شنبه ۸ مهر ۹۹، دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمان‌پور مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری صبح امروز سه شنبه ۸ مهر ۹۹ در نزدیکی آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در این استان تاکنون دو مصدوم داشته است.

او افزود: این مصدومان مربوط به روستای دوراهان از توابع بخش گندمان در شهرستان بروجن است که یکی از این مصدومان مامای درمانگاه دوراهان است که به علت ضربه نسبتاً شدید به سر به بیمارستان بروجن منتقل شد.


بیشتر بخوانید


زمان‌پور اضافه کرد: مصدوم دیگر این حادثه، از اهالی روستای ده توت از توابع بخش گندمان در شهرستان بروجن است که در محل و به صورت سرپایی مداوا شد.

او ادامه داد: گزارش‌هایی مبنی بر ترک‌خوردگی دیوار برخی ساختمان‌ها بر اثر زمین لرزه گزارش شده است که کارشناسان در حالی بررسی جوانب مختلف و ارزیابی میزان خسارت‌ها هستند.

به نقل از مرکز لرزه‌نگاری کشور موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۷:۳۸ روز سه شنبه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، در فاصله ۱۹ کیلومتری آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا و در ۲۴ کیلومتری گندمان شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری رخ داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار