جشن عروسی پرستار مبتلا به کرونا در بیمارستان!

پرستاری که یک روز قبل از جشن عروسی اش، آزمایش کووید ۱۹ او مثبت اعلام شده بود توسط همکارانش در بیمارستان غافلگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در جهان بیش از ۸ ماه می‌گذرد. این ویروس نخستین بار در شهر «ووهان» چین مشاهده شد. ابتلا به کرونا تاکنون در ۲۱۳ کشور جهان گزارش شده است و بیش از ۳۳ میلیون تن را آلوده کرده که متاسفانه بیش از ۱ میلیون تن از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

شیوع کرونا در جهان موجب اختلال در برگزاری بسیاری از رویداد‌های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و ... شده است. با این حال ظاهرا این ویروس کرونا است که تسلیم برخی افراد مقاوم و شکست ناپذیر شده است. مراسم جشن عروسی مختصری که در یکی از بیمارستان‌های هند برای یک پرستار مبتلا به کرونا تدارک دیده شد صحه‌ای بر این ادعا است.


بیشتر بخوانید


پس از آنکه تست کووید ۱۹ «پی فازییا» ۱۹ ساله یک روز قبل از مراسم عروسی‌اش مثبت اعلام شد، او در مراسمی که همکارانش در محل کار برای او تدارک دیده بودند غافلگیر شد. در حالی که فازییا در بخش کرونایی بیمارستان محل کارش به سر می‌برد همکاران او جشن مختصری به سبک اسلامی را برای او در کنار سایر بیماران مبتلا به کرونا تدارک دیدند. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است همکاران و بیماران مسلمان مبتلا به کرونا را که این پرستار جوان را کاملا غافلگیر کرده اند نشان می‌دهد.

در این ویدئو در حالی که فازییا روی یک صندلی نشسته است بیماران و همکاران فازییا در حال جشن و پایکوبی در اطراف او دیده می‌شوند. آن‌ها با این اقدام جالب خود این روز را به یکی از بهترین روز‌های زندگی این پرستار جوان تبدیل کردند.

فازیی، پرستار جوان اهل «ماتانچری» هند در این باره گفت: «این روزی خاطره انگیز برایم خواهم بود. نمی‌توانستم اشک‌هایم را کنترل کنم. آن‌ها تمام تلاش خود را کردند تا منی که روز عروسی ام را از دست داده بودم بدین شکل خوشحال کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار