کمک ۲۴ میلیارد ریالی زنجانی‌ها در طرح شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از آغاز اجرای طرح شور عاطفه‌ها تاکنون ۲۴ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال توسط خیرین برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند زنجانی جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان زنجان از ابتدای شروع طرح شور عاطفه ها، ۲۴ میلیارد و  ۶۰۹ میلیون ریال برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند استان زنجان کمک کرده‌اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از گوشی هوشمند و تبلت، گفت: باید فرصتی فراهم بیاوریم تا هیچ دانش‌آموزی به خاطر نداشتن وسایل آموزش غیرحضوری از ادامه تحصیل باز نماند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه پارسال  مردم خیر و نوع‌دوست زنجان۴ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود: برنامه‌ریزی‌شده است که امسال با توجه به شرایط کرونایی و نیاز دانش آموزان تحت حمایت به وسایل آموزش غیرحضوری از قبیل تبلت و گوشی این کمک‌ها افزایش یابد.

صفری بابیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌صورت فیزیکی، محدود برگزار شد، افزود:مردم خیر و نیکوکار استان زنجان می‌توانند از طریق درگاه‌های غیرحضوری و شماره گیری کد#۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جهت تهیه لوازم‌التحریر و سایر ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند مشارکت کرده و یا به‌صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.