برگ برنده سعادتمند در مقابل ادعای استراماچونی + عکس

مدیرعامل باشگاه استقلال مکالمه خود با مدیربرنامه‌های استراماچونی را منتشر کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در یک مصاحبه ویدیویی توضیحاتی را در خصوص نیامدن آندره آ استراماچونی به ایران  ارائه کرد. پس از صحبت های سعادتمند، آندره آ استراماچونی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود صحبت های سعادتمند را تکذیب کرد.

حال مدیرعامل استقلال  مکالمات بین خود و فدریکو پاستورلو (مدیر برنامه‌های آندره آ استراماچونی) را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

مدیر عامل استقلال طی این مکالمه از مدیر برنامه‌های استراماچونی درخواست کرده که برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مرد ایتالیایی و او به قطر بیایند و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند و بعد از آن در خصوص توافق نهایی صحبت کنند.

فدریکو پاستورلو هم در پاسخ او سه شرط را بیان کرده است. اولین آن‌ها این است که ۹۰۰ هزار یورو به حساب استراماچونی واریز شود. دومین شرط مربوط به قانون منع ورود مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ ایران بوده و این که فدراسیون اجازه حضور استراماچونی را بدهد. سومین شرط هم این است که قرارداد استراماچونی با استقلال، ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار یورو باشد. همچنین پاستورلو اعلام کرده تا زمانی که این سه شرط انجام نشود، استراماچونی جایی نمی‌آید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۰:۴۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
تا كي دروغ ؟؟؟
آقاي سعادتمند از كجا معلوم كه اين پيام ها براي مدير برنامه هاي استراماچوني هست؟؟
مگه نميشه يك نفر 2 تا خط داشته باشه ؟؟؟ يا يك خط رو به اسم هر كس كه دلش ميخواد ذخيره كنه ؟؟؟؟
خواهشا بس كنين ...
هوادار رو خسته كردين با اين همه دروغ
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۹:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
به نظرم اقای استراماچونی پول مفت به دهنش خوش اومده وگرنه چه دلیلی داره مربی که 6 ماه هم ایران نبود این همه راجبه استقلال پست بزاره این اقا با این کاراش فقط اوضاع استقلال رو بحرانی تر میکنه تا در نهایت مجبور شیم برشگردونیم ما که دیگه تو مربیای خارجی متعصب تر از برانکو برای پرسپولیس نداشتیم و نداریم در ضمن پرسپولیس هستم و فقط خواستم بگم اینا جایی نمیرن اب زیرشون بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
پول بده التماس هم بکن با این پول چه کارها که نمیشه برای بی بضاعتها کرد