حدنگاری اراضی ملی در چهارمحال و بختیاری بالاتر از میانگین کشوری است

رئیس اداره ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال ۳۵ درصد از اراضی ملی استان تثبیت و منجر به اخذ سند تک برگ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست تعاملی بین مدیران کل و معاونین منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این نشست پیرامون سطح تعهدات کاداستر اراضی ملی و نحوه همکاری و افزایش سرعت عمل اخذ اسناد تک برگ بحث و تبادل نظر گردید.


بیشتر بخوانید


در این زمینه مقرر شد برنامه ریزی‌های لازم جهت تحقق کاداستر در مساحتی بالغ بر ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان‌های ۱۰ گانه صورت پذیرد.

رحمان توکلی رئیس اداره ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: در پارسال ۳۵ درصد از اراضی ملی استان تثبیت و منجر به اخذ سند تک برگ شد.

او افزود: از ابتدای امسال نیز ۱۱ درصد اراضی ملی با مساحتی بالغ بر ۱۴۶ هزار هکتار تثبیت و سند مالکیت تک برگ آن صادر گردید.

توکلی اضافه کرد: هم اکنون در مجموع ۵۱ درصد مساحت چهارمحال و بختیاری تثبیت و برای ۴۵ درصد مساحت استان سند تک برگ صادر شده است که این میزان از نرم کشوری (۲۰ درصد) بالاتر است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.