آثار «جشنواره شهر و رسانه» در مرحله داوری است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و دبیر جشنواره شهر و رسانه از اقدام دبیرخانه این جشنواره برای داوری آثار رسیده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سعید حاجی زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و دبیر جشنواره شهر و رسانه  با اشاره به شرایط ناشی از گسترش ویروس کرونا گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود اختتامیه جشنواره شهر و رسانه همزمان با روز خبرنگار برگزار شود، اما با توجه به شرایط پیش آمده و اینکه تلاش می‌کردیم مراسمی در خور شأن و بدون محدودیت‌های کرونایی داشته باشیم، در روند برگزاری مراسم جشنواره با تأخیر رو به رو شدیم.

او با اشاره به دریافت ۴۹۲ اثر از ۴۸ رسانه افزود: به رغم اینکه شهر و رسانه یک جشنواره تخصصی در حوزه شهری است و محور‌های خاصی را شامل می‌شود، شاهد استقبال خوب اهالی رسانه بودیم.

او ادامه داد: تمامی آثار دریافتی پس از دسته بندی در قالب‌های مربوط، برای داوری به هیأت داوران جشنواره تحویل داده شده و پس از اتمام داوری، مراسم اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریزبابیان اینکه باگسترش ویروس کرونا برگزاری مراسم اختتامیه امکان پذیرنیست و این جشنواره به صورت مجازی، برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.