آغاز تمرینات پیش فصل سپاهان باحضور زوج طلایی دهه ۸۰

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تمرینات پیش فصل خود را برای حضور قدرتمند در فصل جدید آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، طلایی پوشان دیار نصف جهان پس از بازگشت از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر ، با استراحتی کوتاه تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر محرم نویدکیا سرمربی این تیم برای حضور قدرتمند در بیستمین دوره لیگ برتر کشور وجام حذفی آغاز کردند.

امروز بعدازظهر نیز محمود کریمی به کادرفنی سپاهان اضافه شد تا بار دیگر زوج طلایی محرم ومحمود که در دهه هشتاد برای سپاهان افتخار آفرینی کردند ، بار دیگر اما اینار در قامت مربی ، سالهای پرفروغ گذشته را با طلایی پوشان جویای نام تکرارکنند.

سپاهان که فصل نقل و انتقالات را با جذب دانیال اسماعیلی فر ومحمدنژاد مهدی و تمدید قرارداد برخی دیگر از بازیکنان آغاز کرد با اضافه نمودن رحمان احمدی ، محمود کریمی و علیرضاربانی به کادر فنی خود ، بیش از پیش امیدوار به حضور قدرتمند در لیگ برتر کشور است .

امید آن میرود مسئولان وزارت بهداشت و برگزارکنندگان مسابقات فوتبال لیگ برتر تدابیری را بیاندیشند تا بار دیگر با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد حضور علاقمندان به فوتبال در ورزشگاهها باشیم و هواداران طلایی دل بتوانند از نزدیک مصاف شاگردان محرم نویدکیا را با رقبا نظاره گر باشند.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.