مصاف حساس پرسپولیس با یاد جعفر کاشانی و کاپیتان نوروزی

پرسپولیس در حالی فردا به مصاف پاختاکور می رود که این مسابقه، با پنجمین سالگرد درگذشت هادی نوروزی تقارن پیدا کرده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، قهرمان ایران، فردا چهارشنبه در حالی به مصاف تیم پاختاکور خواهد رفت که این مسابقه، با پنجمین سالگرد درگذشت کاپیتان همیشگی پرسپولیس، هادی نوروزی تقارن پیدا کرده است و یک روز قبل از اولین سالروز در گذشت زنده‌یاد جعفر کاشانی انجام می‌شود.

باشگاه پرسپولیس در طی چند دهه فعالیت، بزرگان و نام‌آوران بی‌بدیلی از ورزش و فوتبال این سرزمین را به خود دیده است. نامدارانی که هریک در خلق این اثر باشکوه و ماندگار سهمی ارزشمند و غیر قابل کتمان داشته‌اند و اثری چشم‌نواز را باقی گذاشته‌اند. فراق هر یک از ایشان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.

این روز‌ها نیز یادآور از دست دادن عزیزانی است که یاد و خاطره آن‌ها همیشه با ما خواهد بود. دهم مهرماه سال گذشته بود که جعفرکاشانی بزرگ با صبوری، دلسوزی و درس‌هایی که باقی گذاشت از میان ما رخت بر بست و پنج سال قبل بود که دل فوتبال ایران از شنیدن خبر درگذشت هادی نوروزی، آتش گرفت. موجی که سرخپوشان را به جریان انداخت. یاد و خاطره آن‌ها همیشه به نیکی در میان ما زنده خواهد بود.

مراسم اولین سالگرد درگذشت پیشکسوت و رئیس پیشین هیئت مدیره پرسپولیس، روز پنج شنبه از ساعت ۹ صبح بر سر مزار او در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود. همچنین مراسم پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم هادی نوروزی نیز روز پنج‌شنبه بر سر مزار او در کپورچال برگزار خواهد شد و مانند سال‌های گذشته، آغاز آن از ساعت ۱۵ و ۲۴ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.