نظارت بر نانوایی‌های استان اردبیل تشدید می‌شود

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: نظارت بر نحوه عرضه نان به لحاظ وزن، کیفیت و قیمت در استان اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وطن دوست، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه شورای آرد و نان استان گفت: در صورت مشاهده چنین تخلفاتی در خصوص عدم رعایت وزن چونه، قیمت، کیفیت و تعطیلی خودسرانه واحد برخورد‌های لازم انجام می‌شود.

او اظهار کرد: رعایت کیفیت پخت باعث می‌شود ضایعات کمتری در خصوص نان داشته باشیم که این موضوع نیز نیاز‌مند فرهنگ سازی است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل با اشاره به گزارشات انجام شده در خصوص تعطیلی خودسرانه واحد نانوایی در برخی محلات افزود: نانوایی‌ها برای تعطیلی واحد باید مرخصی داشته باشند و در غیر این صورت طبق قانون عمل و برخورد می‌شود.

وطن دوست بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها تاکید کرد و خواستار بازرسی مستمر از نانوایی‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه شد.

او در ادامه به ممنوعیت صدور مجوز جدید نانوایی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به تعداد کافی نانوایی در سطح شهر‌ها وجود دارد و در صورت نیاز به نانوایی در شهرک‌های تازه تاسیس بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

در این جلسه دستگاه‌های مرتبط در خصوص توزیع و مصرف آرد یارانه‌ای، قیمت نان فانتزی و بازرسی از واحد‌های نانوایی گزارشاتی ارائه کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار