کمک ۸۸ میلیارد تومانی نیکوکاران یزدی به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران یزدی ۸۸ میلیارد تومان در قالب تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام گرم، به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد در نشست قرارگاه رزمایش و مواسات، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون مردم نیکوکار استان یزد در قالب طرح رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه ۸۸ میلیارد تومان در قالب تهیه بسته‌های معیشتی و اطعام گرم به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

او با بیان اینکه درماه‌های گذشته کار‌های ارزشمندی برای کاهش درد و رنج فقرا اتفاق افتاد، افزود: در این مدت خیران، سپاه الغدیر، بسیج، استانداری، اصناف و بازاریان، هیئت‌های مذهبی، صداوسیما، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و مجموعه‌ها و مراکز مختلف با احساس مسئولیت و وظیفه‌ای که داشتند، حضور مؤثر و گسترده‌ای در صحنه و میدان پیدا کردند.

شجاعان اظهارداشت: امید است با توجه به منتفی شدن پیاده‌روی اربعین حسینی بتوانیم از ظرفیت موکب‌های اربعین که در سال‌های قبل در داخل کشور عراق و مرز‌ها به زائران حسینی خدمات ارائه می‌کردند با برنامه‌ریزی و هم‌افزایی نذورات مردمی را به منظور تهیه بسته‌های معیشتی برای توزیع در بین فقرا و نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و همدلی استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد اضافه کرد: در شرایط کنونی وضعیت معیشتی نیازمندان نسبت به اوایل شیوع کرونا سخت‌تر شده است و شرایط بسیار دشواری دارند و نسبت به فشار‌های اقتصادی با درک وضعیت موجود صبر و تحمل می‌کنند و این موضوع وظیفه مسئولان را در تسکین رنج و سختی اقشار نیازمند سخت‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار