معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی البرز گفت: ۳ هزار و ۴۵۷ مددجوی بهزیستی البرز صاحب خانه شدند.

بیش از ۳ هزار مدد جو بهزیستی البرز صاحب خانه شدندژاله کاظمی، معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و توانمند سازی و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان  البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: تعداد کل متقاضیان مسکن بهزیستی البرز  از ابتدای سال نهضت مسکن در سال هشتاد و شش تا به امروز ۵ هزارو ۵۹۹ نفر بوده و از کل متقاضیان مسکن بهزیستی البرز ۳ هزارو ۴۵۷ مددجو تا به امروز صاحب خانه شدند که در شش ماه نخست سال جاری به ۱۵۹ مدد جو دیگر این مسکن‌ها تحویل داده شده است.

او گفت: مراحل پیشرفت فیزیکی احداث مسکن‌ها شامل مرحله صدور پرونده ساخت، پی سازی، اجرای اسکلت، صفت سازی و نازک کاری است که در مرحله نازک کاری و واگذاری  مبالغ بلاعوض دولتی  به مددجویان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کاظمی افزود: برای واگذاری مسکن‌ها ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده و سهم بهزیستی برای افراد  تک معلولی‌ و چند معلولی، زنان سرپرست خانوار از ۳ میلیون تومان تا ۱۰ میلون تومان بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و توانمند سازی و موسسات غیر دولتی بهزیستی البرز گفت: برای دو معلولی‌ها ۱۴۰ میلیون تومان شهری و ۳۶ میلیون تومان روستایی بوده است که این مبالغ با کارشناسی‌های انجام شده پرداخت می شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.