جابجائی ۲۱ هزار نفر مسافر از شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی از جابجائی ۲۱ هزارو ۷۰۰ نفر مسافر در ۶ ماه گذشته از این شهرستان خبر داد.

صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این میزان مسافر توسط ۱۱۱ دستگاه ناوگان عمومی جابجا شده گفت: در مدت یاد شده ۶۷۲ تن کالا نیز از ۳ پایانه گرمی جابجا شده است.

او با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان افزود: در جهت حمایت از این تلاشگران عرصه حمل ونقل جاده‌ای ۹۷۲ حلقه لاستیک سهمیه و دولتی دربین آنان توزیع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: در ۶ ماه اول امسال ۲۹ مورد اخطارکتبی به کسانی که قصد تجاوز به حریم راه داشتند صادر و ۱۳ کارگاه متخلف نیز تعطیل شد.

فرمان افزود: آماده سازی، بهسازی و آسفالت ۱۳ کیلومتر راه روستا‌های درویش گورنمز، جهانگیرلو، تکله، لکوان و کوراماللو در قالب طرح ملی ابرار با تلاش راهداران سخت کوش مغان انجام شده است.

او ترانشه برداری و آزاد سازی حریم ۷۵۰ متر در محور برزند گرمی، احداث سکوی سوخت گیری در راهدارخانه لنگان، لکه گیری مستمر محورها، لایروبی، تنقیه و درایواسیون ۳۷ دستگاه پل‌ها در راه اصلی، فرعی و روستایی، تعمیر و نصب ۱۰۰ عدد علائم روی گاردریل و ۶۶۵ کیلومتر تیغ زنی و حریم زنی راه اصلی، فرعی و روستایی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداران شهرستان گرمی عنوان کرد.

گفتنی است اداره راهداری شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری ۸۹۳ کیلومتر راه ارتباطی درحوزه شهرستان گرمی را برعهده دارد که از این مقدار ۸۹ کیلومتر راه اصلی، ۸۷ کیلومتر راه فرعی، ۳۵۸ کیلومتر راه روستایی آسفالته و ۱۸۸ کیلومترراه شوسه، و ۱۱۵ کیلومتر راه خاکی و ۴۵ کیلومتر راه مرزی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار