مشاور معاون بهداشتی وزیر بهداشت استان ایلام:

برنامه اربعین مانند سنوات گذشته برگزار نخواهد شد

مطلق گفت:برنامه اربعین مانند سنوات گذشته برگزار نخواهد شد و عملا ترددی از مرز‌ها صورت نمیگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛جلسه‌ای با حضور مشاور معاون بهداشتی وزیر بهداشت در مدیریت کاهش خطر بلایا، معاون بهداشتی دانشگاه، معاونین فنی و اجرایی و مسئولان ستادی مرکز بهداشت استان و مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با تاکید بر دو محور راهبرد‌ها و اقدامات معاونت بهداشتی برای مقابله با کرونا و برگزاری برنامه محرومیت‌زدایی توسط بسیج جامعه پزشکی با همکاری معاونت بهداشتی و درمان دانشگاه در مناطق محروم استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مطلق، مشاور معاون بهداشتی وزیر بهداشت در مدیریت کاهش خطر بلایا وزارت بهداشت در شروع صحبت‌های خود از تیم قوی مدیریت و گروه‌های فنی مرکز بهداشت استان تقدیر و تشکر کردو گفت: اجرای برنامه‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به نحو احسن و فراتر از انتظار در استان ایلام صورت گرفته است.

او در ادامه بر تشدید نظارت‌های معاونت بهداشتی دانشگاه بر اصناف، ادارات، بانک ها، مدارس و... در ارتباط با رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد.

مطلق عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، امسال به لحاظ شیوع بیماری کرونا برنامه اربعین به مانند سنوات گذشته برگزار نخواهد شد و عملا ترددی از مرز‌های مربوطه از جمله مرز بین المللی مهران به این منظور صورت نخواهد گرفت، اما تقویت زیرساخت‌های موجود در مرز بخصوص در حوزه بهداشتی باید مورد توجه قرار گیرد.

 جمیل صادقی فر، معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان ایلام ضمن عرض خیر مقدم حضور مطلق، از حمایت‌های معاونت بهداشتی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اجرای برنامه‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

صادقی فر در ادامه صحبت‌های خود به تشریح عملکرد معاونت بهداشتی دانشگاه پیرامون مقابله با کرونا در استان پرداخت و چالش‌های پیش روی معاونت بهداشتی دانشگاه در اجرای برنامه‌های جاری در استان را عنوان کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.