نصرآزادانی سرمربی تیم ملی تکواندو بلژیک شد

کاپیتان و مربی اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان با درخواست فدراسیون تکواندو بلژیک به عنوان سرمربی، هدایت تکواندوکاران این کشور را برعهده گرفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، علیرضا نصرآزادانی کاپیتان با اخلاق و اسبق تیم ملی که ۲۴ مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی و همچنین مربیگری تیم ایران را در کارنامه خود دارد با درخواست فدراسیون تکواندو بلژیک و هماهنگی فدراسیون تکواندو کشورمان به عنوان سرمربی، هدایت تکواندوکاران بلژیک را برعهده گرفت.

نصرآزادانی ضمن تایید این خبر گفت: از سال ۱۳۹۷ در کنار ملی‌پوشان تکواندو بلژیک حضور دارم و تمرینات را به صورت مستمر پیگیری می‌کنیم. از طریق رنکینگ سیستم توسط جواد آچاب موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو شده‌ایم و منتظر هستیم تا ان شاءالله سهمیه‌های باقی مانده را نیز از طریق مسابقات انتخابی قاره‌ای بدست آوریم.

کاپیتان با اخلاق اسبق تیم‌ملی تکواندو خاطرنشان کرد: به ایرانی بودن خودم افتخار می‌کنم و همواره قبلم برای کشورم می‌تپد. خوشحالم که در سال‌های گذشته با کسب مدال در رقابت‌های جهانی و آسیایی توانستم دل مردم ایران را شاد کنم. برای استاد عسکری و ملی پوشان در بازی‌های المپیک توکیو آرزوی موفقیت می‌کنم.

پیش از این نصرآزادانی از مردادماه ۱۳۹۷ به عنوان مربی هدایت تکواندوکاران بلژیکی را برعهده داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار