توزیع روزانه ۱۰ تن تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از آغاز توزیع روزانه ۱۰ تن تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسماعیل پرویزی‌فر مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر روزانه ۱۰ تن تخم‌مرغ با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان که برای هر شانه مبلغی حدود ۲۹ هزار تومان است، در سطح استان عرضه می‌شود.

او با اشاره به ادامه دار بودن توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی، گفت : تا رسیدن قیمت تخم مرغ به قیمت متعادل توزیع ادامه خواهد داشت و مشکلی برای تامین تخم مرغ مورد نیاز استان با نرخ مصوب دولتی نداریم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار بین ۳۶ تا ۳۷ هزار تومان است، افزود: انتظار داریم با توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی شاهد کاهشی شدن قیمت تخم‌مرغ در بازار باشیم.

پرویزی فر گفت: هم اکنون در چند نقطه شهر کرمانشاه (سه محل در شهرک حافظیه شامل فروشگاه مصرف جهاد کشاورزی، ورودی تعاون روستایی و محل اتحادیه مرغ تخمگذار واقع در روبروی دبیرستان بعثت و شهرک شهید نجفی و شهرک معلم) توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی را داریم. ضمن اینکه در چهار شهرستان سنقروکلیایی، اسلام آباد رب، جوانرود و سرپلذهاب هم عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی را داریم.

پرویزی فر ادامه داد: در تلاش هستیم تا عرضه تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی را در تمامی شهرستان‌های استان داشته باشیم و تعداد مراکز شهر کرمانشاه را هم به ۲۰ نقطه افزایش دهیم.

پرویزی‌فر نیاز روزانه تخم مرغ استان را بین ۵۵ تا ۵۶ تن عنوان کرد و گفت: در استان کمبود تولید تخم مرغ داریم و بخش از نیاز تخم مرغ استان از دیگر استان‌ها تامین می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.