پلمب یک واحد صنفی متخلف در شریفیه

در راستای اجرای طرح نظارتی شیوه نامه‌های بهداشتی در شریفیه ۹ واحد صنفی متخلف شناسایی و یک واحد پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، در گشت مشترک نظارت و کنترل بر بازار شهرستان البرز با حضور محمد نصیری، فرماندار البرز، رئیس تعزیرات، سرپرست اداره صمت، روسای اتحادیه‌های صنفی و شبکه بهداشت و درمان  از ۳۵ واحد صنفی بازدید و ۹ واحد متخلف شناسایی شد.

این تیم بازرسی و نظارت از واحد‌های صنفی عرضه کننده مرغ، گوشت، کالا‌های اساسی پوشاک، اغذیه فروشی، قصابی و... بازدید و یک کلوپ بازی‌های رایانه ای به دلیل  رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و عدم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد.

 عمده تخلفات شناسایی شده شامل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور بوده که ضمن تشکیل پرونده تخلف و تاکید بر رعایت آن‌ها تذکرات لازم ابلاغ گردید.

محمد نصیری افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند به همه اصناف و کسبه و بازاریان بار‌ها ابلاغ شده و نظارت بر اجرای این طرح نیز در اولویت کار دستگاه‌هایی نظیر صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، بهداشت، اماکن و اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان البرز در ادامه گفت: تیم‌های بازرسی به صورت مستمر در سطح بازار حضور داشته و تاکنون بیش از ۷۰ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شده اند و به برخی از واحد‌های صنفی نیز تذکرات جدی داده شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار