فرماندار نهبندان:

عدالت توزیعی در اقلام اساسی و سهمیه‌های شهرستان نهبندان رعایت شود

فرماندار نهبندان گفت: در توزیع اقلام اساسی و سهمیه‌های شهرستان باید عدالت توزیعی رعایت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بیکی فرماندار نهبندان در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان، گفت: به دنبال افزایش‌های مکرر قیمت ها، تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی و دولت این است تا کالا‌های اساسی و ضروری مردم در بازار موجود باشد.

او افزود: همه دستگاه‌های دخیل در شرایط فعلی باید برای اقتصاد تلاش مضاعفی داشته و پیگیری‌های بیشتری داشته و از هر فرصتی برای کاهش قیمت‌ها استفاده کنند.

بیکی با تاکید بر اینکه نظارت بر توزیع عادلانه کالاها باید در دستور کار باشد، گفت: دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و سایر نهاد‌های متولی باید نظارت‌ها را بیشتر کنند.

فرماندار نهبندان با گلایه از اینکه در شهرستان نهنبدان تنوع میوه به لحاظ قیمت‌ها نداریم، گفت: باید شرایطی ایجاد شود تا هر نوع مشتری با سطح درآمد محتلف بتواند از نیاز‌های خود را مرتفع سازد، لذا تلاش می‌شود تا شرایطی ایجاد شود تا مردم در یک نقطه مشخص میوه را با قیمت پایین‌تر تهیه کنند چرا که قیمت میوه‌ها در نهبندان گران‌تر است.


بیشتر بخوانید


او  توزیع نهاده‌های دامی در نهبندان را نامتناسب عنوان کرد و گفت: توزیع نهاده‌ها سبب نگرانی مرغداران شده و در صورت ادامه این روند مرغداری‌ها در بحث تولید دچار مشکل می‌شوند.

بیکی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸۰ درصد جمعیت روستایی یعنی از مجموع هشت هزار و ۵۰۰ خانوار در سامانه الکترونیکی «سدف» ثبت نام کرده اند.

فرماندار نهبندان گفت: ثبت نام این تعداد تایید نهایی شده و امکان دریافت فرآورده‌ها از جمله نفت سفید و گاز مایع در محل روستا فراهم شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.