معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

اعطای هدیه یک میلیون تومانی به ۳۳۰۰ مددجوی سالمند بهزیستی

نفریه از اعطای هدیه یک میلیون تومانی به بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ سالمند بالای ۹۱ سال تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

محمد نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت روز جهانی سالمندان، اظهار کرد: بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ سالمند بالای ۹۱ سال تحت پوشش بهزیستی هستند و مستمری دریافت می‌کنند که خانواده‌ها در ایام کرونا از آن‌ها در خانه نگهداری کردند.

وی با اشاره به اینکه برای هر یک از این افراد هدیه‌ای به مناسبت روز سالمند در نظر گرفتیم، افزود: قرار شد به حساب هر یک از افرادی که از سالمندان  خود که تحت پوشش بهزیستی هستند، نگهداری می‌کنند یک میلیون تومان  واریز شود و در طول هفته سالمندان واریزی‌ها انجام خواهد شد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور درباره تعداد مراکز نگهداری از سالمندان، بیان کرد: در پی گسترش مراکز نگهداری از سالمندان نیستیم و می‌خواهیم هر اقدامی که انجام می‌دهیم برای حضور بیشتر سالمندان در خانواده باشد، حق پرستاری و... از جمله این اقدامات است و نمی‌خواهیم سالمندان را از دامن خانواده جدا کنیم.

نفریه با اشاره به اینکه ظرفیت مراکز سالمندان کم نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از مراکز خالی هستند و ظرفیت فعلی مراکز سالمندان از ظرفیت مورد نیاز بیشتر است و این موضوع خوشحال کننده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار