مربی پاختاکور: کارت قرمز داور به کاپیتان ما درست نبود/ استفاده از VAR در این مرحله اشتباه بود

پیتر هویسترا در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیتر هویسترا،  مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: کارت قرمز بازی ما را نابود کرد. من دقیقاً متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد و باید آن صحنه را دوباره ببینم. در کل آن کارت قرمز شیرازه تیم ما را از هم پاشید.

او افزود:‌کاپیتان ما معمولا ستاره پاختاکور است و از اینکه آن کارت قرمز زودهنگام را گرفت خود را مقصر می‌داند. شاید داور باید به جای کارت قرمز، کارت زرد می‌داد. صحنه مشابهی در بازی اول اتفاق افتاد که داور کارت قرمز نداد و بازیکن خاطی را با کارت زرد مجازات کرد.

مربی پاختاکور گفت: آن گل زود هنگام در  نیمه دوم تمام امید ما را نابود کرد. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که در این رقابت‌ها چهره خوبی از خود و فوتبال ازبکستان به نمایش گذاشتند. در مورد VAR باید بگویم که نمی‌دانم چرا از این مرحله به کار برده می‌شود، این استاندارد دوگانه در مسابقات ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
این مربی باید ادب میشد در هنگام قرعه کشی و رویارویی با پرسپولیس گفته بود تیم های ایرانی برای ما آوانس محسوب میشن.فکر کرده سپاهان و استقلال رو حذف کرده شاخ غول و شکسته.قدرت واقعی فوتبال ایران رو چشید
Spain
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
عجب هاااا,میخواستی پاشو قطع کنه دیگه¿¿
آخرین اخبار