مظفری: داور به علت وجود "VAR" قضاوت خوبی داشت

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: داوردر دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان با استرس و پرخاشگرانه با بازیکنان برخورد می‌کرد، اما به علت وجود سیستم کمک داور ویدئویی قضاوت خوبی داشت.

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی خود از قضاوت دیدار تیم های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان بیان کرد: مهم‌ترین صحنه داوری بازی، همان صحنه اخراج بازیکن پاختاکور بود که داور به اشتباه کارت زرد استفاده کرد و با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی "VAR" تصمیم درست را گرفت و کارت قرمز به کاپیتان پاختاکور نشان داد.


بیشتر بخوانید


او افزود: داور در یک صحنه هم باید به وحید امیری به دلیل برخورد با مدافع پاختاکور کارت زرد نشان می‌داد، اما به این دلیل که VAR در رابطه با کارت زرد وارد نمی شود داور اردنی کارتی نداد. صحنه سوم بازی هم برخورد توپ با دست بازیکن پرسپولیس بود، که به هیچ وجه پنالتی نبود و داور به درستی عمل کرد، در کل داور به علت وجود سیستم کمک داور ویدئویی قضاوت خوبی داشت، اما خود داور با بازیکنان بسیار با استرس و پرخاشگرانه برخورد می‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار