صنایع تبدیلی و تکمیلی راهی به سوی اشتغال زایی روستایی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش کشاورزی در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد که در روند توسعه اقتصادی و امنیت غذایی کشور بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در پنجمین سفر شهرستانی، در دیدار با امام جمعه شهر لردگان اظهار داشت: جایگاه بخش کشاورزی در کشور جایگاه ویژه‌ای است که در روند توسعه اقتصادی و امنیت غذایی کشور بسیار تاثیر گذار است.

او افزود: بخش کشاورزی با ایجاد ارزش افزوده، ثبات اشتغال، کاهش فقر و بیکاری و نیز ارزآوری موثر، و مهمتر از همه در تامین امنیت غذایی نقش تعیین کننده در رفع نیاز غذایی جامعه و اقتصاد کشور دارد.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی اضافه کرد: شهرستان لردگان ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد و ظرفیت‌های مفغول این بخش به همت مردم و جوانان باید بالفعل شود.

او به نقش صنایع تبدیلی و تکمیلی در اشتغال استان اشاره کرد و ادامه داد: روستا‌ها محور توسعه بخش کشاورزی هستند و شهرستان لردگان با گستره اراضی زراعی با ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی در روستا‌ها نقش بسزایی در اشتغال و جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهر‌ها را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.