دانشگاه‌های خلیج فارس و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکاری می‌کنند

تفاهم‌نامه­‌ای به منظور ایجاد همکاری­‌های علمی، آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تفاهم‌نامه­‌ای به منظور ایجاد همکاری­‌های علمی، آموزشی و پژوهشی میان عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس و سعیدکشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بوشهر، به عنوان دو قطب علم و پژوهش استان بوشهر در حوزه سلامت و توسعه شبکه اینترنت اشیا به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه ۵ ماده دارد، که در ماده ۲ این تفاهم‌نامه هر کدام از طرف‌ها ملزم به رعایت و عمل به تعهدات ذکر شده در متن تفاهم‌نامه هستند.

تفاهم نامه یادشده از زمان تاریخ امضا و توافق برای مدت ۵ سال معتبر است.

 اجرا و راه اندازی پلتفرم و شبکه اینترنت اشیا، انجام فعالیت‌­های پژوهشی و فناوری در حوزه‌های پزشکی و سلامت، و انجام مطالعات و همکاری اجرایی در توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

در مورد پلتفرم و شبکه اینترنت اشیا از دانشگاه خلیج فارس، احمد کشاورز رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات و از طرف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، امیر سنایی معرفی شدند.

برای تحلیل داده‌ها و اطلاعات حوزه پزشکی، از دانشگاه خلیج فارس، رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات و از طرف دانشگاه علوم پزشکی، امیر سنایی معرفی شدند.

برای توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی، نماینده دانشگاه خلیج فارس، فرشته بیات مدیر توسعه و تجاری سازی فناوری و ارتباط با صنعت و از دانشگاه علوم پزشکی، منصور ضیایی مسئول دفتر ارتباط با صنعت معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.