شهرداری قم اعلام کرد؛

اعلام هشدار صوتی کرونا در مناطق پرخطر شهر قم

هشدار صوتی به دنبال شیوع کرونا با همکاری شهرداری قم، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بحران استان، در مناطق پرخطر اعلام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده،مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت:به دنبال شیوع کرونا و افزایش چشمگیر مبتلایان شهرداری قم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بحران استان، اعلام هشدار صوتی در خیابان‌های استان اجرا می‌شود.

او با بیان این که بنر‌های اطلاع رسانی در عرصه پل‌ها و پرتابل‌ها در دستور کار قرار گرفته است، افزود: فایل صوتی هشدار به شهروندان برای رعایت موارد بهداشتی پس از تایید علوم پزشکی و مدیریت بحران در قالب ۱۴ خودرو و ۳۰ برج اذان در سطح شهر پخش می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم  با اشاره به این که ماشین‌های آتش نشانی و پیشگیری از تخلفات شهرداری کار اعلام هشدار صوتی در سطح شهر عهده دار هستند، افزود: با احصای مناطق پرخطر و درگیر شهر قم اعلام هشدار و تذکرات کرونایی در این مناطق تقویت می‌شود.

به گفته کلانترزاده، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در میدان آستانه برنامه‌های هشداری به صورت نمادین اجرا می‌شود که استقبال خوبی از این برنامه شد.

او با انتقاد از بی توجهی مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک، تصریح کرد: سامانه ۱۳۷، ۱۹۰ و سازمان تبلیغات برای دریافت گزارش‌های برای اعلام تجمعات معرفی شده که تاکنون ۶۲۶ مورد گزارش مردمی درباره برگزاری تجمع‌های ثبت شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: از ۶۲۶ تماس مردمی، ۱۴۷ مورد از تجمعات در حوزه شهرداری بود که عبارت است از برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، روزبازار، آرامستان‌ها، بوستان‌ها، اتوبوس‌ها و… که پس از اعلام این گزارش‌های مردمی ارگان‌های مربوطه برای رفع تجمعات وارد عمل می‌شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار