اسناد قرارداد‌های بازیکنان استقلال گویا توسط یک نهاد نظارتی ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به عقد قرارداد‌های جدید بازیکنان برای لیگ بیستم، آن هم با ارقام بالا، شنیده می‌شود ماموران یک نهاد نظارتی با حضور در ساختمان باشگاه استقلال، تمامی اسناد و مدارک مربوط به قرارداد‌های بسته شده در فصل نقل و انتقالات را ضبط کرده اند.

احتمالا هدف از اجرای این طرح جلوگیری از افزایش غیر متعارف مبلغ قرارداد‌ها در فوتبال و مهم‌تر از آن رسیدگی به فساد‌ها و تبانی‌های احتمالی در برخی قرارداد‌ها است.

به هر ترتیب ارائه برخی گزارش‌ها گویا باعث ایجاد حساسیت برای نهاد‌های نظارتی شده و حالا طرح برخورد با فساد‌های احتمالی نقل و انتقالات از باشگاه استقلال شروع شده است و قرارداد‌ها پس از بررسی به مدیران باشگاه تحویل داده خواهد شد.

البته هنوز این موضوع به تایید مدیران استقلال نرسیده و باید دید اخبار مبنی بر ضبط قرارداد‌های بازیکنان درست است یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۱۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
هواداران نگران نباشید،پایان شب سیه سپیداست،وزیربازی سرمربی تیم ملی وحواشی روبه وجودآوردتاحواسهاپرت شه وراحت به تاج ضربه بزنه،۴سال همه جوره حمایت کردازرقیب تاج،یادمون میمونه که وزیرارتباطات هم بابودجه پروپیمون کمکش کرد،باناداوری وندادن حقوق سرمربی که سلطانی فرمقصر اصلیه استقلالی که داشت قهرمان میشدرفت تا۶و۷،جالبه تاج اونقده ازلحاظ آماری خوب بوده تازه رقیبش داره بهش نزدیک میشه،اینده ازا آن تاجه،همانطورکه گذشته بوده،به زورآمپول،نمیشه تلاش نکنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
فقط واسه استقلال زرنگن تایه جوری وارده حاشیه بشه؟ چرانرفتن سراغ پرسپولیس ؟اوناکه بیشتر و گرونتر بازیکن گرفتن!!! خدایااااا تلاش برای نابودیه یه باشگاه تا کجااااا؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۳۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
ازآقای سلطانیفر یک سئوال داشتم کی استقلال را منحل میکنید؟
آخرین اخبار