استاندار ایلام:

از سرمایه‌گذاری در استان ایلام حمایت می‌کنیم

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه امروزه راه توسعه استان از مسیر سرمایه‌گذاری می‌گذرد گفت: از سرمایه‌گذاری در استان ایلام حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی ‌دشتکی استاندار ایلام در نشست سرمایه‌گذاری استان ایلام گفت:واقعیت آن است که امروز راه توسعه استان از مسیر سرمایه‌گذاری می‌گذرد و در این مدت تلاش کرده ایم ریل گذاری خوبی برای قطار سرمایه‌گذاری در استان شکل داده شود.

او در ادامه به سرمایه گذاری قابل توجه شرکت‌ها و نهاد‌های مختلف در استان اشاره کرد و افزود: تمام قد از سرمایه‌گذاری در استان حمایت می‌کنیم و در این زمینه با توجه به امنیت بالای سرمایه‌گذاری در این منطقه از کشور، ظرف سه سال گذشته بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است و از این حیث در ردیف استان‌های برتر کشور قرار داریم.

استاندار ایلام یکی از اولویت‌های مهم استان در حوزه سرمایه‌گذاری را در مجموعه صنایع پایین دستی پتروشیمی عنوان کرد و ادامه داد: در این حوزه دو الی سه پروژه آماده به کار داریم که یکی از آن‌ها پروژه مهم صنایع پایین دستی pp است که در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار و در ۶ زون که هر زون ظرفیت پوشش ۱۶ کارخانه را دارا می‌باشد.

او در ادامه تولید بنزین پیرولیز، تولید لاستیک اتومبیل و غیره را از دیگر اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان عنوان کرد و افزود: همچنین مقدمات سه پتروشیمی مهران، دره شهر و هلیلان در استان کاملا آماده شده است و ما نیز مشوقات لازم را برای مشارکت دیگر سرمایه‌گذاران در استان فراهم نموده ایم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.