کشف ۲۰ دستگاه لپ تاپ قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۲۰ دستگاه لپ تاپ قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "کاراگاه علی ولیپور گودرزی "گفت: خبری مبنی بر تهیه و دپوی تعدادی دستگاه لپ تاپ توسط متصدی مغازه‌ای در حوالی خیابان، ولی عصر (عج) دریافت شد و بلاقاصله تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هویت مالک مغازه شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل مغازه اخذ شد.

وی تصریح کرد: با اخذ دستور قضائی مراقبت‌های ویژه از محل مغازه آغاز و کارآگاهان موفق شدند مالک مغازه را دستگیر و در بازرسی‌های از داخل مغازه ۲۰ دستگاه لپ تاپ قاچاق فاقد بارنامه و فاکتور و مجوز‌های گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورده کرده اند.

این مقام پلیسی افزود: قاچاق از تهدید‌های مهم تولید و اشتغال ملی است و نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
حالا کاری به کامپیوتر فروش های بی انصاف نداریم که با قیمت دلار و طلا مسابقه گذاشتند و جنس های خرید قبل را به 7-8 برابر قیمت میفروشند اما سوال اینست مگر ما لب تاب تولید ایران هم داریم که جلوگیری از ورود آن باعث رونق تولید داخل شود ؟ همین مسخره بازی ها هست که باعث شده قیمت یک کالا در کشور با همین دلار 27000 تومانی لااقل 10 برابر قیمت تمام شده در خارج کشور باشد ما هم از بیرون تحریم هستیم هم توسط خودمان خوب بالاخره اوضاع را که میبینید مرزها را باز کنید بگذارید مردم تجارت کنند گمرکی هم بگیرید هر کس هم خواست واردات داشته باشد شرطش را صادرات بگذارید و فقط از محل درامد ارزی ناشی از صادرات بتواند وارد کند آنوقت ببینید آیا آمریکای منحوس قادر هست 80 میلیون نفر را تحریم کند یا نه ! قطعا نخواهد توانست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
خدا میدونه بعدش نصیب چه کسایی میشه
آخرین اخبار