گرامیداشت هفته ملی کودک امسال با برنامه‌های مجازی متنوع

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای چند برنامه کلان مجازی به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مژده اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با بیان این که امسال ۱۲ تا ۱۷ مهر به عنوان هفته ملی کودک نامیده شده است، رعایت دوره فاصله‌گذاری اجتماعی و مناسبت اربعین حسینی (ع) را از موارد موردتوجه در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی هفته ملی کودک امسال دانست.

اروجی با اشاره به این‌که شعار امسال هفته ملی کودک «آینده را باید ساخت» است، تاکید کرد: در برنامه‌های هفته ملی کودک امسال تلاش شده علاوه بر توجه ویژه به محتوای تربیتی و آموزشی جنبه سرگرم‌کنندگی و نشاط افزایی هم رعایت شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: اجرای مسابقه، آغاز کلاس‌های برخط فصل پاییز، برگزاری آیین گرامیداشت روز جهانی کودک با اجرای یک برنامه نمایشی مجازی، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان، تبیین و یادآوری حقوق کودک برای خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های متنوع در مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان و فضاسازی شهری در گرامیداشت هفته ملی کودک بخشی از پیش بینی‌های کانون استان قزوین در هفته ملی کودک امسال است.

او افزود: در راستای ارزش‌گذاری به شعائر دینی و مذهبی و حماسه بزرگ عاشورا، برنامه‌های با محوریت گرامیداشت اربعین حسینی (ع) با هشتگ #بچه‌های_اربعین در سطح استان اجرا می‌شود.

اروجی برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه مجازی پاییزی از جمله خوشنویسی، پویانمایی، نقاشی کودک، طراحی، داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، نوشتن خلاق، قصه‌گویی، اوریگامی، کارگاه شعر طنز، نجوم، رباتیک، سفالگری، الکترونیک، حال خوش زندگی، بلندخوانی، مادر و کودک، زیست شناسی و کاردستی با دور ریختنی‌ها را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای کانون معرفی کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: علاقه‌مندان می‌توانند، برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان یا سایت qazvin.kpf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.