خدمات رسانی کاروان سلامت و محرومیت زدایی هلال احمر به اهالی روستای آب بید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: کاروان سلامت هلال احمر در ۳ بخش سلامت، آموزشی و محرومیت زدایی به اهالی روستای آب بید ایذه خدمات رسانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در حاشیه بازدید از فعالیت‌های کاروان سلامت که به همت جمعیت هلال احمر ایذه برپا شده است، گفت: برنامه‌های کاروان سلامت در ۳ بخش سلامت، آموزشی و محرومیت زدایی در منطقه صعب العبور آب بید که در فاصله ۱۵۰ کیلومتری با مرکز شهرستان قرار دارد در حال اجرا است.

او با اشاره به فعالیت‌های سلامت محور این کاروان افزود: ۱۷۰ نفر از اهالی و سکنه این منطقه ویزیت شده و دارو‌های تجویز شده نیز در اختیار بیماران قرار گرفت.

خدادادی با تشریح فعالیت‌های محرومیت زدایی جمعیت هلال احمر در این منطقه بیان کرد: اقلامی از قبیل؛ آرد، بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی، کیف، نوشت افزار، البسه و کفش که با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایذه تهیه و آماده سازی شده بین ۶۰ خانوار ساکن در این منطقه توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: علاوه بر رویکرد توانمندسازی و آموزش‌های امدادی و سلامت، فعالیت‌های آموزشی مبتنی بر ارائه راهکار‌های پیشگیرانه از ابتلا و شیوع ویروس کرونا نیز از سوی مربیان این جمعیت انجام شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار