فرماندار اندیمشک مطرح کرد؛

رعایت اصول بهداشتی ترفندی آسان برای شکست کرونا/ پارک‌ها و موسسات آموزشی در اندیمشک تعطیل شدند

فرماندار اندیمشک گفت: با توجه به بازگشت وضعیت قرمز کرونا به خوزستان، مردم باید رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیرند.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا گفت: جلوگیری از انتشار بیش از پیش بیماری کرونا ویروس همکاری همه جانبه مردم در رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را می‌طلبد.

او با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شامل؛ استفاده مکرر از ماسک از سوی عموم مردم و حفظ فاصله اجتماعی میسر می‌شود، افزود: مردم باید از تردد‌های غیرضروری و حضور در تجمع‌ها از جمله؛ عزا و عروسی خودداری کنند.

جهانگیری با بیان اینکه پارک ها، باشگاه‌های ورزشی و موسسات آموزشی براساس دستور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، بیان داشت: گروه‌های بازرسی شهرستان اندیمشک با جدیدت بیشتر بر روند رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی اصناف نظارت می‌کنند.

فرماندار شهرستان اندیمشک اظهار کرد: ادارات ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند، ضمن اینکه ارباب رجوع باید از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند، چراکه شیوع ویروس کرونا به قوه خود باقی است و تا زمانی شهروندان نسبت به رعایت بهداشت بی توجهی می‌کنند، شکست کرونا سخت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار