کارکنان ارتش برای اهدای خون آستین بالا زدند

فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۲۰ نفر از کارکنان ارتش با حضور در سازمان انتقال خون اهواز برای اهدای خون آستین بالا زدند.

امیر سرتیپ دوم مراد ملکی فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و کشور اهدای خون از سوی مردم به دلیل ترس از ابتلا به این بیماری کاهش چشمگیری نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه حیات و ادامه زندگی بیماران تالاسمی و سایر افراد گرفتار در چنگال بیماری‌های خونی وابسته به دریافت خون است و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با کمبود شدید گروه‌های مختلف خونی مواجه شده اند، افزود: کارکنان گروه ۴٢٢ مهندسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اهواز نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

نیرو‌های ارتشی برای اهدای خون آستین بالا زدند

امیر سرتیپ دوم ملکی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از کارکنان ارتش به صورت داوطلبانه در سازمان انتقال خون کلانشهر اهواز حضور پیدا کردند، اظهار داشت: در سال‌های ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ایثارگران در پشت خاکریز‌های جبهه جان خود را فدا کردند و امروز با اهدای خون خود به نجات جان بیماران و نیازمندان به گروه‌های مختلف خونی کمک می‌کنند.

نیرو‌های ارتشی برای اهدای خون آستین بالا زدند

فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: از مردم و شهروندان خوزستانی و سراسر کشور خواهشمندیم نسبت به اهدای خون در شرایط کرونایی اقدام کنند تا به واسطه این اقدام خداپسندانه بیماران مبتلا به بیماری‌های خونی از مرگ حتمی نجات یابد.

نیرو‌های ارتشی برای اهدای خون آستین بالا زدندنیرو‌های ارتشی برای اهدای خون آستین بالا زدند

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اهدای خون ، کمبود خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار