لزوم توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در عزاداری اربعین

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:عزاداری‌های اربعین متناسب با مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، گفت: عزاداری‌های اربعین متناسب با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا باید انجام شود.

خطیب نماز جمعه ساری بر لزوم جدی گرفتن کرونا تاکید کرد و گفت: تنها راه مهار و کاهش کرونا رعایت دستورالعمل‌ها توسط مردم خواهد بود.

او افزود: ۵۴ درصد مردم استان اکنون از ماسک استفاده می‌کنند و مساجد و حسینیه‌ها رتبه اول رعایت مسائل بهداشتی را دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان گفت: مازندران با وجود خدمات ارائه شده به انقلاب و کشور در ۴۰ سال اخیر مشکلاتی در عرصه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد که باید با نگاه ویژه نمایندگان حل شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه صنایع تبدیلی کشاورزی در استان هنوز به حد مقبولی نرسیده است، گفت: با وجود قابلیت‌های فراوان استان در حوزه کشاورزی هنوز قدرت صادرات نداریم.

امام جمعه ساری با اشاره به بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی از اهداف انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به این هدف همه باید به به درستی وظایف خود را انجام دهند و تجربیات نسل میانسال و کهنسال به نسل جوان منتقل شود.
 
او در خصوص انتخابات آمریکا گفت: آنچه در مناظره‌های نامزد‌های انتخاباتی این کشور به چشم می‌خورد نمونه‌هایی از اخلاق آمریکایی است و هرکدام از نامزد‌های انتخاباتی آمریکا انتخاب شوند برای ما فرقی نخواهد داشت، زیرا سیاست خصمانه را علیه کشور ما درپیش خواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت روز جهانی کودک بر محترم شمردن حقوق کودکان تاکید کرد و گفت: کودکان نباید هدف تحریم، تهدید و جنگ‌های نظامی قرار گیرد، اما متأسفانه کسانی که شعار حقوق بشر را سر می‌دهند، در یمن، فلسطین و جا‌های دیگر کودک کشی می‌کنند و به کودک کش‌ها بها می‌دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار