تولید بیش از ۴ میلیارد کیلووات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: ۴ میلیارد و ۷۳۳ میلیون و ۷۴۹ هزار کیلووات ساعت برق طی ۶ ماه نخست امسال در این نیروگاه تولید شد.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص میزان تولید برق گفت: ۴ میلیارد و ۷۳۳ میلیون و ۷۴۹ هزار کیلووات ساعت برق در این نیروگاه طی ۶ ماه نخست امسال تولید شده است.

او متوسط تولید لحظه‌ای این نیروگاه در مدت مذکور را ۲۲۷ هزار کیلووات و میزان ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی نیز ۲۰ هزار و ۸۷۷ ساعت عنوان کرد و افزود: سختی‌های روند تولید برق در بزرگترین و قدیمی ترین نیروگاه‌های حرارتی کشور بر کسی پوشیده نیست.

محمدی بیان داشت: گرمای بالای ۷۰ درجه محیط در تاسیسات نیروگاه رامین و شیوع ویروس کرونا مانع تلاش مجاهدانه کارکنان این نیروگاه در تولید برق و خدمت رسانی به هموطنان نشد و همچون رزمندگان ایثارگر دفاع مقدس، ایثارگرانه سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا برق پایدار و مطمئن به خانه‌های مردم برسد و کارخانجات تولیدی گرفتار خاموشی نشوند.

نیروگاه رامین اهواز بزرگترین و قدیمی‌ترین نیروگاه حرارتی کشور و تأمین کننده بیش از ۴۰ درصد برق استان خوزستان است و توانسته پیک برق تابستان امسال را با وجود گرمای بسیار و وجود ویروس کرونا با موفقیت سپری نماید و نقش همیشگی خود را که همان تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور است بخوبی ایفا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.