معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خبر داد;

هم سویی پلیس و صدا و سیما در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی

سرهنگ یاسمی گفت: فرهنگ سازی مناسب در راستای ارتقای سلامت و امنیت اجتماعی شهروندان، رسالت مشترک نیروی انتظامی و صدا و سیما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در نشست تعاملی با معاون سیمای مرکز ایلام گفت: رسانه‌ها یکی از قدرتمندترین ابزار به منظور اطلاع رسانی بهنگام و آگاهی بخشی به عموم مردم هستند که بی تردید در بسیاری از حوزه‌های اجتماعی می‌توانند با پلیس مشارکت فعال داشته باشند.

او با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در اکثر کشور‌های دنیا و عدم آمادگی کشور عراق در راستای پذیرش زائران ، امسال استان ایلام و پایانه مرزی شهید سلیمانی پذیرای هیچ زائری نخواهد بود .

یاسمی ادامه داد: به واسطه شیوع این ویروس و مشکلات ایجاد شده  و همچنین عدم برگزاری کنگره عظیم اربعین می‌طلبد صدا وسیما در جهت اطلاع رسانی بهنگام و آگاهی بخشی به عموم مردم تلاش کند.

او با بیان اینکه مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دریافت کنند، اظهار کرد: فرهنگ سازی مناسب در راستای ارتقای سلامت و امنیت اجتماعی شهروندان، رسالت مشترک نیروی انتظامی و صدا و سیما است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.