پارک خودرو در حاشیه زاینده‌رود ممنوع است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از ممنوعیت پارک خودروها در حاشیه زاینده رود و تفرجگاه‌های شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به تصمیم استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: توقف خودرو‌ها در حاشیه بوستان‌ها و مراکز تفریحی ممنوع شد.

او افزود: با توجه به شرایط نگران کننده کرونا در استان، برابر مصوبات ستاد استانی، همکاران پلیس در حاشیه زاینده رود، تفرجگاه‌ها، ناژوان، پارک صفه و حاشیه بزرگ‌راه‌ها مستقر هستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه دیروز یازدهم مهرماه شرایط خوبی در حاشیه زاینده رود و پارک‌ها نداشتیم، گفت: متاسفانه شاهد پارک خودرو‌ها در کنار پارک‌ها و حضور مردم در تفرجگاه‌ها بودیم و محدوده پارک‌ها کاملا از خودرو اشباع شده بود.

او تصریح کرد: ما تمایل به جریمه خودرو‌ها و شهروندان نداریم و از همه شهروندان درخواست می‌کنیم برای به هدر نرفتن تلاش کادر درمان و حفظ سلامت نیرو‌های خدماتی در همه حوزه‌ها در این شرایط بحرانی اقدام به گشت و گذار در پارک‌ها نکنند و تفریح را به بعد از شکست کرونا موکول کنند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: نیرو‌های پلیس با بلندگو در حال تذکر به مردم برای خروج از پارک‌ها هستند و از مردم می‌خواهیم به خاطر حفظ سلامت خودشان و قطع زنجیره انتقال کرونا به غیر از کار‌های ضروری از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.