یک بام و دو هوای ورزش در استان مرکزی

این روزها تیم والیبال شهروند اراک به دلیل بدهی مالی روزهای پر تنشی را می گذراند و به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از مسابقات لیگ برتر والیبال ۹۹ حذف شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، درحالی که قرار است فردا هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران برگزار شود، عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون لیگ برتر والیبال کشور از حذف تیم شهروند اراک به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی خبر داد.

به این ترتیب تیم شهرداری گنبد که قرار بود فردا از شهروند اراک میزبانی کند، در هفته ششم استراحت خواهد داشت و فدراسیون والیبال باید در روز‌های آینده برنامه جدیدی با حضور ۱۴ تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال ۹۹ کشور ارائه کند.

عظیمی افزود: این تصمیم بنا به درخواست مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گرفته شده و تیم شهروند اراک از لیگ برتر سال ۹۹ جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حذف می‌شود.

حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی هم ضمن تکذیب درخواست کناره گیری شهروند از لیگ برتر از سوی این اداره کل،گفت: انجام نشدن تعهدات مالی به فدراسیون علت کنارگذاشتن تیم والیبال شهروند از لیگ برتر است.

حقدادی افزود: بدهی‌های باشگاه شهروند اراک به فدراسیون و بازیکنان فصل قبل تا مدت زمان مشخص شده پرداخت نشد و لذا با حفظ سهمیه استان برای فصل آتی و تا زمان مشخص شدن وضعیت، فدراسیون والیبال از حضور این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر جلوگیری کرد.

او اضافه کرد: علیرغم همه پیگیری‌ها حمایت چندانی از تیم والیبال شهروند بعمل نیامد و حمایت‌ها در سطح لیگ برتر نبود.

در حالی بدهی مالی موجب حذف تیم لیگ برتری والیبال استان مرکزی می‌شود که کمتر از دوماه پیش برای صعود تیم فوتبال دسته یکی آلومینیوم اراک به لیگ برتر  ۴۰۰ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شد.

همچنین احمد مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم سازی اراک گفت: به ما اعلام کرده اند که تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای لیگ برتر فوتبال ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در این راستا به کمک دیگر صنایع استان نیازمندیم و از مسئولان استان درخواست کمک کرده ایم .

  چگونه مسئولان استان مرکزی برای لیگ برتری شدن تیم فوتبال آلومینیوم اراک پاداش چندصد میلیون تومانی درنظر می‌گیرند و  صعود این تیم  چند ده میلیارد تومانی را  در راستای تلاش اداره کل ورزش و جوانان می دانند،  اما بدهی مالی تیم لیگ برتری والیبال را مربوط به باشگاه می‌دانند و با یک تکذیبیه به حذف این باشگاه از لیگ برتر  پاسخ می‌دهند.

 حال که یک بام و دو هوای ورزش منجر به این شده که مردم استان مرکزی یکی از تیم‌های ورزشی لیگ برتری را از دست بدهند چه کسی در این استان باید از تیم لیگ برتری شهروند اراک حمایت کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.