نوریان گفت: پالایشگاه گاز ایلام در راستای مسئولیت اجتماعی در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله جذب ورزشکاران قهرمانی قدم‌های مثبتی برداشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ روح اله نوریان مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام در دیدار با مدیر کل ورزش جوانان استان گفت: پالایشگاه گاز ایلام از سال ۸۷ تاکنون با تشکیل و حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش گاز ایلام توانسته است با وجود همه سختی ها، تیم فوتبال بانوان ایلام را در سطح لیگ برتر فوتبال کشور نگهدارد.

او اظهار کرد: تمام بازیکنان این تیم بومی استان هستند و ۶۰ درصد اعضای این تیم را رده سنی زیر۱۷ سال تشکیل می‌دهند.

نوریان با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام در جهت مسئولیت‌های اجتماعی خود از ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف حمایت کرده است، بیان کرد: این شرکت، برای پرورش استعداد‌های ورزشی فوتبال بانوان در استان تلاش‌های قابل توجهی انجام داده که به نحوی تاکنون در لیگ برتر باقی مانده است.

او با اشاره به اینکه وجود این تیم در استان می‌تواند منشا شور و نشاط اجتماعی در بین بانوان استان باشد، بیان کرد: می‌بایست اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت فوتبال از تیم پشتیبانی کنند تا بتوانند به عنوان نماینده استان در لیگ برتر بدرخشند.

مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیزدر این دیدار بیان کرد: این اداره کل زمین چمن، سالن‌های بدنسازی و سایر نیازمندی‌های حوزه ورزشی را در اختیار تیم فوتبال بانوان قرار می‌دهند.

او افزود: تیم فوتبال بانوان نماینده استان در لیگ برتر است و بایستی همه مسئولان تمامی شرایط حضور آنان را در لیگ برتر فراهم کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.