طرح "آوای ورزش در همسایگی" در زنجان اجرا می‌شود

رئیس گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی از نیمه دوم مهرماه در زنجان آغاز خواهد شد.

شهبازی رئیس گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بااشاره به اینکه طرح آوای ورزش در همسایگی از نیمه دوم مهرماه در زنجان آغاز خواهد شد، گفت: این طرح  ۱۳ مرداد ماه امسال تا پایان شهریور در زنجان،  همزمان با ۹ استان دیگر به صورت آزمایشی برگزار شد.
 
او  در رابطه با چگونگی اجرای این طرح در زنجان گفت: طرح "آوای ورزش در همسایگی" در مناطق پرجمعیت استان زنجان از جمله مجتمع های مسکونی واقع در شهرک های پونک، گلشهر و ثمین اجرا خواهد شد.
 
شهبازی با بیان اینکه این طرح مختص بانوان است، گفت:  طرح آوای ورزش در همسایگی با حضور یک مربی از طرف هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان و با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان در فضای باز مجتمع‌های مسکونی برگزار خواهد شد.
 
رئیس گروه ورزش همگانی و روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون تمامی باشگاه های ورزشی استان زنجان تعطیل بوده اند،گفت: طی این مدت فقط باشگاه‌های ورزشی دولتی فوتبال، سنگنوردی و قایقرانی تنها در یک دوره یک ماهه در تیرماه  اجازه فعالیت داشتند.

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.