پمپئو: ایران کماکان بزرگترین بازیگر بی‌ثبات‌کننده خاورمیانه است!

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر در اظهارات گزاف خود، ایران را به تلاش برای بی‌ثبات کردن خاورمیانه متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر خارجه آمریکا بار دیگر اتهامات تکراری و بی اساس خود را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

مایک پمپئو در مصاحبه با یک روزنامه ایتالیایی گفت اروپا نقش بسیار مهمی در حمایت از روند اصطلاحی صلح در خاورمیانه دارد. وزیر خارجه آمریکا افزود پس از توافق ابراهیم، نقش کشور‌های اروپایی در حمایت از روند صلح در خاورمیانه بسیار اساسی خواهد بود.

وزیر خارجه آمریکا در راستای ادعا‌های نخ نما شده خود گفت: معتقدم که سران اروپا نقش استراتژیکی نیز در رد ایران، که کماکان به عنوان یک بازیگر بی ثبات کننده در کل خاورمیانه عمل می‌کند، دارند.

پمپئو راهکار مقابله با باطل دانستن توافقنامه‌ها از سوی تشکیلات خودگردان را تعهد فلسطینیان به مذاکرات جدی با رژیم صهیونیستی دانست. پمپئو ابراز امیدواری کرد فلسطینیان به آمریکا پیوسته و مذاکره با اسرائیل را به طور جدی دنبال کنند.

وزیر خارجه آمریکا پیشتر در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز نیز مدعی شد جمهوری اسلامی ایران به کارزار تروریستی خود در سراسر جهان ادامه داده و تمامی فعالیت‌هایی را که در برنامه هسته‌ای اش داشته؛ ادامه می‌دهد.

پس از حضور نمایندگان رژیم‌های دست‌نشانده بحرین و امارات و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا و کاخ سفید برای امضای توافق آشکارسازی روابط و خیانت به ملت و آرمان فلسطین، مراسم امضای توافق به اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین، با حضور چند صد مهمان خارجی و آمریکایی برگزار شد. در این مراسم وزیر خارجه امارات به جای بن زاید حضور داشت.

امارات چندی پیش روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و به دنبال آن بحرین در کمتر از یک ماه به این کشور پیوست.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۴:۴۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
غلط اضافی میکنه سگ هار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
این پمپِ خیلی زیادی سر و صدا داره یکی دوشاخه این کنده بک رو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۵۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
مردک احمق درجه یک: به تعداد موهای سرت دلیل و برهان وجود دارد که این آمریکا و ارتش سنتکام آمریکاست که در منطقه عامل بی ثباتی و درگیری های متعدد با بهانه های متعدد است فقط چند دلیل که جهانی شد:
1) ژست رسانه ای رئیس هیئت حاکمه آمریکا مقابل تمام دوربین های شبکه های جهانی که اعلام کرد:""این ما آمریکائی ها بودیم که در زمان باراک اوباما و هیلاری کلینتون القاعده و داعش را بوجود آوردیم و آموزش دادیم و مسلح کردیم و با پشتیبانی لجستیک و هلی برن از آنان حمایت کردیم بماند که چقدر این گروه های افراطی زیر چتر حمایت تبلیغاتی و تسلیحاتی ارتش سنتکام آمریکا مسلمانان منطقه را کشتار شبانه روزی کردند.......
2) باز دوباره رئیس احمق و درجه یک تو با ژست مقابل دوربین های شبکه های جهانی اعلام و اذعان کرد که با دستور او پهپاد آمریکائی در خاک کشور عراق شهیدان ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان را با ترور تروریسم دولتی بودن آمریکا وهمکاری اطلاعاتی CIAوMOSAD اسرائیل را هم اذعان کرد و هم اعلام وبا تاکیدی بودن دستور این ترور """"تروریسم دولتی""" آمریکا را به جهان با افتخار مخابره کرد و با قلدری گفت:"ما به سوریه و عراق نیامده ایم که حالا بخواهیم از این دو کشور برویم آمریکا در این منطقه میلیونها دلار هزینه کرده و حتی یک دلار نفع نبرده است."و....و.....
همین مشت نمونه از خروار در پاسخ اظهارات اراجیف سخیف شما کافی است................مگر اینکه خریدار سخنان شما گاوان شیرده ترامپ باشند همین و بس و یا برای امور داخلی و انتخابات پیش رو مصرف داخلی در جامعه آمریکا داشته باشد......................................
Iran (Islamic Republic of)
احسان معتمدی
۱۳:۴۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
لطفا کاری کنید که نام و ایمیل در نظرات ثبت شود و مدام نیاز به نوشتن نباشد
آخرین اخبار