رئیس فدراسیون والیبال در رباطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت:‌ ای کاش ورزش ما وزارتخانه‌ ای نمی‌شد و‌ ای کاش سازمان جوانان به ورزش ملحق نمی‌شد و تکلیف خودمان را در فدراسیون‌ها می‌دانستیم.

او افزود: نمی‌دانیم NGO هستیم یا دستگاه‌های دولتی که زیر نظر دولت هستند؟ اشتباه بزرگ مجلس تبدیل ورزش به وزارتخانه بود. همه این قهرمانی‌ها حاصل حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است، اما بار اصلی بر عهده فدراسیون ها است، اما در ساختار دولت جایگاه آن‌ها کجاست؟

داورزنی ادامه داد: فدراسیونی که ۳۰ یا ۴۰ میلیارد هزینه می‌کند و دولت بخش اندکی از هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. فدراسیون‌ها را نمی‌توان دولتی اداره کرد. عملیاتی که فدراسیون‌ها باید اجرا کنند مانند دیگر سازمان‌ها نیست. ما شانس آوردیم که کرونا آمد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به بدهی‌های فدراسیون‌ها گفت: فدراسیون‌ها به سازمان تجهیزات و مالیات بدهکار هستند. تعداد زیادی توقیف اموال و ممنوع الخروج شده اند و هنوز دولت این موضوع را حل نکرده است. با شروع فعالیت‌های بین‌المللی ما با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و هزینه‌ها چند برابر شده در حالی که قدرت خرید فدراسیون‌ها کاهش یافته است.

داورزنی در پایان گفت: واقعیت این است اگر به ساختار فدراسیون‌ها توجه نشود با مشکلاتی روبه‌رو خواهیم بود. اماکن ورزشی به شرکت توسعه واگذار شده و فدراسیون‌ها میلیارد‌ها تومان بدهکار هستند. من فدراسیون والیبال برای لیگ ملت‌ها باید به شرکت توسعه اجاره بدهم. تعدادی از دوستان ممنوع الخروج هستند و دولت هنوز نتوانسته این مشکل را حل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار